Producten uitgelicht

Wifi As A Service

Wifi As A Service? 

 

Wat is dat nu weer?

 

In het kort, Met Wifi als een service heeft u altijd een goed wifi signaal zonder zorgen.

Het wifi-systeem wordt aangelegd en nadien gemonitord, beheerd en beveiligd door ons.


Wees gerust, wij zijn geen "big brother" en willen niet eens zien wat er door uw wifi heengaat.

 

Wat wij wel doen?

  • Wij zorgen dat de hard en firmware up to date is en bestand is tegen hacken van buitenaf en binnenuit.
  • Wij zorgen ervoor dat de beveiliging aan de laatste norm voldoet.
  • Wij zorgen ervoor dat de hardware optimaal functioneert en blijft functioneren.
  • Bij uitval of defect in de hardware wordt dit door het systeem gemeld en nemen wij actie naar u toe om het euvel op te lossen, en dit zonder extra kosten!

 

U ziet, voor u alle gemak en geen lastige technische zaken!

 

Hoe werkt dit?

 

Met de Wifi As A Service worden er door ons meestal meerdere zenders geïnstalleerd.

Het zijn er meestal meerdere omdat we vaker gevraagd worden naar situaties te kijken waar geen goede Wifi is en dit problemen oplevert.

Situaties als grotere (woon) boerderijen, bedrijven met grote oppervlaktes, zware muren enzovoorts.

 

In deze situaties is 1 zender meestal niet voldoende en is er meer techniek nodig om dit tot een goed werkende situatie te brengen.

Enkel meerdere zenders is namelijk niet voldoende, deze zenders zullen moeten samenwerken, of zoals dit met een technisch woord heet: roaming.

 

U kent dit verschijnsel wel als u met uw auto rijdt en uw passagier een telefoongesprek voert.

U passeert meerdere masten en telkens wordt het gesprek van de een naar de andere mast overgedragen zonder dat er opnieuw gebeld hoeft te worden.

 

Met dit product worden er dus voor niet meerdere zenders geïnstalleerd, maar 1 Wifi systeem.

Dit systeem "ziet" dat uw telefoon of tablet onvoldoende signaal heeft of last van interferentie (stoorsignaal) heeft en zal dan actief zorgen dat het een verbinding krijgt met een zender die dichterbij is en u van een storingsvrije verbinding kan voorzien.

Dit gebeurt volledig automatisch en zonder interactie van uzelf.

 

U heeft dan dus Wifi op kantoor, in de hal en het magazijn tot op de parkeerplaats toe.

Of in een meer privé situatie, 

een Wifi op kantoor wat ook in de huiskamer en keuken goed werkt maar waarmee u ook in de tuin op een zomerse middag kunt werken.

 

Daarnaast zorgen in de laatste situatie dat er voor de gezinsleden een andere gescheiden Wifi is zodat u zakelijke apparatuur beveiligd gescheiden is van de overige privé apparatuur en u niet bang hoeft te zijn dat er via de kinderen verkeerde dingen binnengehaald worden of hun vriendjes proberen uw laptop te hacken.

 


Wat kost Wifi As A Service?

 

Wifi As A Service kent een eenmalige vergoeding voor de installatie van de accesspoints.

De prijs hiervoor is 128 euro exclusief btw per accesspoint (zender).

Dit is inclusief het ontwerp van het netwerk, de inrichting van de cloud omgeving en de installatie van de unit.

Het is exclusief de bekabeling.

Deze mag u zelf aanleggen.

De kabels voorzien wij bij de installatie wel van de connectoren, dus  u behoeft enkel te zorgen dat de kabels op de afgesproken plaatsen aanwezig is.

Kunt u dit niet zelf, kunnen wij dit voor een meerprijs voor u verzorgen.

Met het nieuwste systeem is het echter zelfs mogelijk dat lastige plaatsen niet voorzien hoeven te worden van bekabeling.

Hier wordt er middels een zogenaamd Mesh systeem gewerkt, waardoor een accesspoint via een draadloze verbinding zijn voedingssignaal krijgt.

 

Na de aanleg betaalt u een maandelijkse vergoeding voor de Service.

Dit bedraagt 8,75 euro excl btw per maand bij 2 tot 5 accesspoints. 

Indien u gebruik maakt van een internet verbinding die door ons geleverd wordt krijgt u hier 50% korting op en betaalt u slechts 4,37 euro excl btw per maand voor deze fantastische dienst!

 

Voor dit geringe bedrag heeft u dus geen omkijken naar uw wifi, altijd een systeembeheerder op afroep beschikbaar voor aanpassingen van codes e.d., een supportdesk voor eventuele problemen die u ervaart en als een issue een bezoek op locatie benodigd maakt wordt dit kostenloos voor u uitgevoerd en het het issue opgelost.

 

De minimale looptijd voor deze service is 36 maand, hierna is het per maand opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand.

 

Nog vragen?

Interesse?

 

Bel ons of vul het contactformulier en wij nemen contact met ons op.

 

Ons verkoopteam is telefonisch het beste te bereiken op alle werkdagen van 13:00 tot 17:00.

 

He contact formulier staat 24x7 tot uw beschikking en wij doen altijd onze best om binnen 24 uur uw vraag te behandelen.